ساختن آدم‌ها از ساختن فیلم‌ها مهمتر است!

گروه تبلیغاتی سینماتوپیا


شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 15:57

گروه تبلیغاتی سینماتوپیا یک گروه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمایی است که در سال 94 و با فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد  توسط سید علی طباطبایی نژاد و هادی فیروزمندی آغاز به کار کرد.

این گروه که مسئولیت روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات آثار باشگاه فیلم سوره را بر عهده داشت به مرور با گسترش فعالیت های خود به آثار سینمایی و تلویزیونی مشاور تبلیغاتی و رسانه ای فیلم های سینمایی مانند شاه‌کش، نیوکاسل و سریال هایی مانند لحظه گرگ و میش، برادرجان، شرایط خاص و… را بر عهده گرفت.

گروه سینماتوپیا که پیش از این در باشگاه فیلم سوره فعالیت داشت، در حال حاضر روابط عمومی و تبلیغات موسسه سینمایی بهمن سبز را بر عهده دارد و سید علی طباطبایی نژاد به عنوان مدیر روابط عمومی این موسسه مشغول به فعالیت است.

 فیلم سینمایی نیوکاسل روابط عمومی و تبلیغات
 سریال برادرجان روابط عمومی و تبلیغات
 سریال زوج یا فرد روابط عمومی و تبلیغات
 فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است (در طول جشنواره فجر)1397روابط عمومی و تبلیغات
 سریال شرایط خاص روابط عمومی و تبلیغات
 سریال لحظه گرگ و میش روابط عمومی و تبلیغات
 فیلم سینمایی بهشت گمشده روابط عمومی و تبلیغات
 فیلم سینمایی شعله ور روابط عمومی و تبلیغات
 فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد1394روابط عمومی و تبلیغات