باشگاه فیلم سوره میزبان فیلمنامه نویسان مستعد


شنبه 21 آبان 1401 ساعت 12:28

پس از پایان موفقیت‌آمیز نخستین دوره طرح شناسایی و توانمندسازی فیلم‌نامه‌نویسان جوهره۱، باشگاه فیلم سوره دومین دوره جوهره را کلید می‌زند.

در این طرح که به‌منظور شناسایی نیروهای مستعد و صاحب‌قلم در حوزه فیلم‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود، بناست پس از ثبت‌نام و مصاحبه‌ی حضوری، افراد واجد شرایط، در مسیر حمایت و توانمندسازی قرار بگیرند.

لازم به ذکر است دوره نخست جوهره، زمستان سال ۱۴۰۰ با فراخوان و شناسایی افراد توانمند آغاز به کارکرد؛ از میان صد و پنجاه متقاضی، دوازده نفر پس از فرآیند گزینش انتخاب شدند و پس از گذراندن جلسات ایده پردازی و نگارش طرح و نهایتاً نگارش فیلم‌نامه یک فیلم کوتاه، دوره را به پایان رسانده‌اند و پس‌ از آن هفت نفر از افراد برگزیده به پروژه‌ی نگارش سریالی با موضوع کارآفرینی و همچنین نگارش یک مینی‌سریال برای شبکه‌ی دوسیما معرفی شدند.

جوهره، باهدف رشد و پرورش فیلم‌نامه‌نویس به‌منظور فراهم کردن شرایط ورود برگزیدگان به عرصه حرفه‌ای سینما و تلویزیون برگزار می‌شود. شرکت در این دوره محدودیت سنی ندارد؛ ضمن آنکه فیلم‌نامه‌نویسان باید حداقل یک طرح فیلم‌نامه به‌عنوان رزومه خود ارائه دهند.

متقاضیان حضور در این رویداد، می‌توانند تا پایان ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱، آثار و رزومه خود را (مشخصات فردی، شماره تماس، آدرس، تحصیلات، دوره‌های هنری گذرانده، مهارت‌های مرتبط و فیلمنامه های خود) به نشانی ایمیل زیر ارسال نمایند: Cutscenario@gmail.com

حتما در عنوان ایمیل ارسالی ذکر شود: «جهت ثبت نام در رویداد جوهره‌ی۲».