آثار باشگاه فیلم سوره در سیزدهمین دوره‌ی جشنواره فیلم ۱۰۰


یکشنبه 07 اسفند 1401 ساعت 12:16

با نزدیک شدن به سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ آثار راه یافته به این جشنواره معرفی شدند که تولیدات باشگاه فیلم سوره نیز درمیان این آثار حضور دارند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم ۱۰۰ آثار راه یافته به این جشنواره در بخش ملی، بین المللی و مخاطب کودک و نوجوان نیز معرفی شدند.

از میان آثار راه یافته ۸ اثر از باشگاه فیلم سوره در بخش مسابقه ملی در سه قالب داستانی، ملی و مخاطب کودک و نوجوان حضور دارد. که «بابایی مدرسه» به کارگردانی متین پاکزاد و از هنرجویان دومین دوره کاتینو، «بیست» به کارگردانی محمد حسین عباسی، «گماشته» به کارگردانی محمد صالح شاه آبادی و از هنرجویان دوره ی اول کاتینو، «کبریت» به کارگردانی حسین جمشیدی و «یک پرچم» به کارگردانی سامان غنائمی در قالب داستانی، «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی در قالب پویانمایی به بخش مسابقه ملی و « آقای قهرمان» به بخش مخاطب کودک و نوجوان راه پیدا کرده اند.

و ۴ اثر هم در بخش غیر رقابتی و اکران ملی از جمله «اسیری که هرگز آزاد نشد» به کارگردانی سامان غنائمی، «فضا نورد» به کارگردانی مهدی افضل زاده، «آخرین پرواز» به کارگردانی علیرضا مومنی و «نیمکت» به کارگردانی محسن امانی حضور دارند.

همچنین ۳ اثر از جمله «زنگ آخر» به کارگردانی علی اشرف، «کاغذ روی شیشه» به کارگردانی حسین فریدونجاه و «رویا» به کارگردانی علیرضا صادقی به بخش غیر رقابتی مخاطب کودک و نوجوان راه پیدا کرده اند.